Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwers vertellen hun verhaal in nieuwe Hertog Jan-campagne

The Valley tekent voor de realisatie van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerder lanceerde brouwer en bureau vorig jaar september nog gezamenlijk een  onder de naam, Hertog Jan Ongekend.

related partner content for mobile comes here

Authenticiteit

In de nieuwe campagne &;Uit Liefde voor Bier&; stelt Hertog Jan de brouwers achter zijn bier voor, evenals de kleinschalige brouwerij waar het bier nog in klassieke koperen ketels wordt gebrouwen. Die authenticiteit vormt het uitgangspunt van de campagne. In de film zien we de brouwers aan het werk en proosten ze na hun werkzaamheden met hun eigen gebrouwde bier.

Online zijn meer verhalen over de brouwers te vinden en kunnen bierliefhebbers op de meer informatie vinden over de biersoorten, het brouwproces en de algemene biercultuur.

Naast de commercial en de site bestaat de campagne uit prerolls, print, Facebook-posts en advertorials die sinds deze week te zien zijn. 

Credits
Klant: Hertog Jan (AB InBev)
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande, Carmen Helmink, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Creatie: Andrea Jansen, Sikko Gerkema, Joost van Praag Sigaar, Krijn Smits (CD)
Regie: Olaf van Gerwen
Productie: Chuck Studios
DOP: Olaf van Gerwen 
Fotografie: Edward van Gijn
Geluid: Ambassadors
Muziek: Sonicville
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie: Hectic Electric

Website
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Carmen Helmink, Joost van de Sande, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
UX: Rory de Graaf, Krijn Smits (CD), Mark Kassteen
Design: Mantik Mo, Martin Strieder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in