Brouwers vertellen hun verhaal in nieuwe Hertog Jan-campagne
Eerder lanceerde brouwer en bureau vorig jaar september nog gezamenlijk een gelimiteerde reeks speciaalbieren onder de naam, Hertog Jan Ongekend.
Authenticiteit
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn de nieuwe campagne 'Uit Liefde voor Bier' stelt Hertog Jan de brouwers achter zijn bier voor, evenals de kleinschalige brouwerij waar het bier nog in klassieke koperen ketels wordt gebrouwen. Die authenticiteit vormt het uitgangspunt van de campagne. In de film zien we de brouwers aan het werk en proosten ze na hun werkzaamheden met hun eigen gebrouwde bier.
Online zijn meer verhalen over de brouwers te vinden en kunnen bierliefhebbers op de vernieuwde site meer informatie vinden over de biersoorten, het brouwproces en de algemene biercultuur.
Naast de commercial en de site bestaat de campagne uit prerolls, print, Facebook-posts en advertorials die sinds deze week te zien zijn.
Hertog Jan Pilsener commercial 2016
Credits
Klant: Hertog Jan (AB InBev)
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande, Carmen Helmink, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Creatie: Andrea Jansen, Sikko Gerkema, Joost van Praag Sigaar, Krijn Smits (CD)
Regie: Olaf van Gerwen
Productie: Chuck Studios
DOP: Olaf van Gerwen
Fotografie: Edward van Gijn
Geluid: Ambassadors
Muziek: Sonicville
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie: Hectic Electric
Website
Bureau: The Valley
Verantwoordelijk bij klant: Carmen Helmink, Joost van de Sande, Paul Rijks, de brouwers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
UX: Rory de Graaf, Krijn Smits (CD), Mark Kassteen
Design: Mantik Mo, Martin Strieder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid