Overslaan en naar de inhoud gaan

Hollandse Meesters op KLM-wijn labels moeten Nederlandse cultuur promoten

Alleen verkrijgbaar in de business class.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KLM, in samenwerking met de wijndistributeur Activin Wine Group en museum het Mauritshuis, biedt in de business class tijdens vluchten wijn aan met labels waarop werk van Nederlandse schilders als Rembrandt, Vermeer (die in het Mauritshuis hangen) te zien zijn.

related partner content for mobile comes here

Het is de bedoeling dat deze wijnlabels interesse van de passagiers in de Nederlands cultuur opwekken en ze zo verleid worden om de het Mauritshuis te gaan bezoeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in