Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken gooit Legends overboord en introduceert Benicio del Toro

Het biermerk richt zich in de nieuwe campagne weer meer op het product: 'There's More Behind the Star'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Heineken verruilde op creatief vlak afgelopen zomer Wieden+Kennedy internationaal . De eerste resultaten daarvan zijn nu zichtbaar.

Waar W+K inspeelde op ‘Legends’ en het merkimago – en daar veel prijswinnend werk mee maakte – gooit Heineken het nu met Publicis (in samenwerking met de eigen Amerikaanse creatieve divisie) over een andere boeg: het product staat weer meer centraal met het thema ‘There&;s More Behind the Star’. Die heeft een dubbele betekenis: Heineken rode ster en het feit dat acteur Benicio del Toro het bier vanaf nu promoot. In de commercials is Del Toro onder meer in gesprek met Heineken’s wereldwijde meesterbrouwer Willem van Waesberghe.
In de films komt steeds terug dat Heineken geserveerd wordt in 192 landen.

related partner content for mobile comes here


De campagne wordt verspreid in 70 landen en Heineken heeft flink geïnvesteerd. Er zijn zes advertenties die tot en met 2017 te zien zijn en vijf (digitale) films. Volgens Adage spendeert Heineken in de Verenigde Staten met deze campagne het meeste ooit in media. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.




Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Stem op onze poll over de nieuwe weg die Heineken samen met Publicis Worldwide is ingeslagen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in