Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie organiseert zes masterclasses

In de masterclasses worden alle onderwerpen behandeld die essentieel zijn bij het maken van een effectieve campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Effie-organisatie begint de masterclasses omdat ze in 2016 nog meer nadruk wil leggen op de Effie Award als educatieve inspiratiebron voor marketeers en communicatieprofessionals. 

Effie winnaars zetten de benchmark in het vak en laten zien wat je met effectieve communicatie kan bereiken. Wat zijn de keukengeheimen van voormalig Effie winnaars? Hoe oordeelt de jury? En op welke gronden? In zes gratis Effie Masterclasses moeten deelnemers antwoord krijgen op die vraag.

related partner content for mobile comes here

De eerste Effie Masterclass is op dinsdag 8 maart van 16.00 tot 18.00 uur bij de VEA aan de Prof. W.H. Keesomlaan 4, 1183 DJ te Amsterdam.

Er is plek voor 25 personen. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar of te bellen met de Effie-organisatie op 020 – 6425642.

Masterclass op 8 maart: Wat zijn de keukengeheimen van een winnende Effie Case?

Masterclass op 22 maart: Een heldere strategie als basis voor effectieve communicatie.

Masterclass op 5 april: Hoe doe je effectief communicatieonderzoek?

Masterclass op 19 april: Innovatie als drijfveer van effectieve communicatie

Masterclass op 10 mei: Een kijkje achter de schermen van winnende Effie Cases deel 1. Masterclass op 24 mei: Een kijkje achter de schermen van winnende Effie Cases deel 2.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in