Overslaan en naar de inhoud gaan

Tempo-Team organiseert hackaton om online dienstverlening te verbeteren

Zestig jonge hackers aan de slag in Tempo-Team Take Over.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Doe suggesties voor de verbetering van onze online dienstverlening.&; Die uitdaging lag op tafel bij de de Tempo-Team Take-Over hackaton die Tempo-Team en Capitola het afgelopen weekend hadden georganiseerd.

related partner content for mobile comes here

Of die vraagstelling niet erg breed was geformuleerd? Thijl Klerkx, initiatiefnemer van de hackaton: &;We willen de deelnemers vooral de ruimte geven om zelf met suggesties te komen. Mijn ervaring met hackathons is dat hackers regelmatig met voorstellen komen waar organisaties op voorhand niet over hebben nagedacht. Dat lukt met deze opzet het beste.” 

In totaal gingen zestig jonge programmeurs en designers, verdeeld over zeventien teams, de uitdaging aan. De teams werkten letterlijk 24 uur door en dat leverde volgens Tempo-Team directeur Dominique Hermans diverse bruikbare suggesties op.

Van het winnende team kwam de Tempo-Team Chat met Jet; een soort virtuele helpdesk chat waar de klant 24/7 antwoorden kan krijgen op al zijn vragen. &;Met name de uitwerking van de artificial intelligence van de chatbot was erg goed gedaan. Daarbij zag het design er erg goed uit en was er goed nagedacht over interactie en user interface.&;

Hermans vult aan dat de plannen nie onderin een lade verdwijnen. Voor de winnaars is er, behalve een reis naar Sillicon Valley, het aanbod van een baan bij Tempo-Team, zodat ze de ideeën betaald kunnen gaan uitvoeren. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in