Overslaan en naar de inhoud gaan

Complex NL presenteert nieuwe directie en redactie

Entertainmentplatform Complex NL versterkt zijn directie en redactie met nieuwe aanwas.
Gaétan van de Sande, directeur Complex NL.
Gaétan van de Sande.
Gaétan van de Sande, directeur Complex NL.
Gaétan van de Sande.

Als operationeel directeur is Gaétan van de Sande (36, foto) binnengehaald, hij werkte hiervoor onder meer als labelmanager bij Trifecta en Bravoure Music. Karim Afifi (26), voorheen salesmanager bij modemerk Daily Paper, is aangesteld als creative lead. Thijs Molenberg (31) verruilt zijn functie als redacteur bij hiphop-platform 101Barz voor hoofdredacteur van Complex NL.

related partner content for mobile comes here

'Met deze drie toptalenten willen we Complex NL een hedendaagse Nederlands gezicht geven', aldus Marko van Kampen, directeur van Just Another Media Company, waar Complex NL onder valt. 'Deze drie mannen hebben ervaring opgedaan bij leidende urban merken die diepgeworteld zijn in de Nederlandse jongerencultuur, een positie die wij met Complex NL ook willen verwerven. Ze passen perfect bij ons motto 'door jongeren, voor jongeren'.

Het van oorsprong Amerikaanse mediamerk Complex houdt jongeren op de hoogte van trends en ontwikkelingen op gebied van muziek, lifestyle, mode, cultuur en sport. Complex NL is via Just Another Media Company onderdeel van Just Another Network, waar ook online titels als Rumag, VKmag, Convo en Skoften onder vallen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in