Overslaan en naar de inhoud gaan

BBC Worldwide kiest Mediaxplain voor aftrap nieuw seizoen Sherlock

Na een bureau-oriëntatie heeft de BBC (British Broadcasting Corporation) voor zijn media-activiteiten in Nederland gekozen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Engelse zendergroep is op de Nederlandse markt actief via de zender BBC First. Deze zender, die voor Ziggo-abonnees te vinden is op kanaal 22 en voor KPN-kijkers op 25, biedt Brits drama met Nederlandse ondertiteling.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen BBC Worldwide en Mediaxplain start met een multimediale campagne rondom de première van het vierde seizoen van de hitserie Sherlock. Doel van de campagne is om het Nederlandse publiek te informeren over de komst van de nieuwe serie en hen op de premièredatum (1 januari om 21:30 uur) te laten afstemmen op BBC First.

Om het Nederlandse publiek te informeren over de uitzendingen heeft Mediaxplain voor BBC First een campagne ontwikkeld. Deze campagne zal te zien zijn in outdoor, bioscoop , onlne en social media. 

Naast de media-inzet is Mediaxplain ook verantwoordelijk voor alle adaptatie van de Britse Sherlock-campagne.

Credits
Mediastrategie: Christiaan van Betuw
Account & strategie: Tjitske Maathuis
Digital media planning & buying: Lotte Janssen
Social media planning & buying: Thies van Zadelhoff
Campaign (trans)creation: Martijn de Vrieze

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in