Overslaan en naar de inhoud gaan

Toekomstverkenning en tijdelijke directie ORN

Frank Eijken (Sales Radio en TV), Marc Stubbé (IT en Finance) en Lex Beijersbergen (Marketing, P&O en Sales Online) vormen in ieder geval…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Stichting Regionale Omroep Overleg en Samenwerking (ROOS) heeft de raad van commissarissen en de directie van Omroep Reclame Nederland (ORN) vorige week verzocht om te kijken welke rol het reclameverkoopbedrijf in de toekomst kan spelen binnen het publieke bestel. Of zoals in het persbericht staat: &;een toekomst te verkennen voor ORN die past binnen de ambities van de regionale omroepen en het kabinet om samenwerking binnen de publieke omroep te stimuleren&;.

Uiterlijk in maart komend jaar moeten de uitkomsten van de verkenning aan het bestuur van ROOS worden voorgelegd, waarna de plannen worden uitgevoerd. ROOS is het samenwerkingsverband van de dertien regionale publieke omroepen in Nederland en enig aandeelhouder van ORN Holding.

&;De regionale omroepen vinden het een verantwoordelijkheid om onderling, binnen het publieke bestel en met private partijen samen te werken. Staatsecretaris Dekker en de Tweede Kamer willen die samenwerking, onder meer op het gebied van sales en marketing, ook ondersteunen. De tijdelijke directie gaat nu een aantal toekomstscenario’s uitwerken op het gebied van landelijke verkoop van reclamezendtijd op radio, televisie en online van de regionale publieke zenders.

werd het vertrek van directeur Clement Postmus aangekondigd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in