Overslaan en naar de inhoud gaan

Recma: Mindshare in Nederland 'dominant'

Mindshare (GroupM) torent in Nederland ver boven de rest uit, volgens het rapport.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het rapport van  dat deze maand verscheen staat Mindshare wederom bovenaan. Recma brengt drie keer per jaar een dergelijk rapport uit met een beoordeling van mediabureaus wereldwijd en per land. Het gaat daarbij wel om bureaus die onderdeel zijn van een netwerk/holding.

In november heeft Mindshare als enige de hoogst mogelijke kwalificatie ontvangen: Dominant. Mindshare staat met 21 punten ver boven de rest. Met de kwalificatie &;high&; staan MediaCom (GroupM) en Initiative (Mediabrands) op een gedeelde tweede plaats (15 punten). Ook Havas Media en Mediabrands&; UM (13 punten) worden als &;high&; beoordeeld. Dat geldt ook voor MEC (GroupM, 12 punten).

Mindshare CEO Ruud de Langen zegt dat de hoge score &;niet alleen voortkomt uit volume, maar ook door digitaal profiel en new business wins. Zelf vind ik dit een hele mooie beloning voor de continue kwaliteit die we weten te brengen met een fantastisch team. Er kwamen dit jaar zes klanten bij (Lexa kwam terug). Er ging geen klant weg.&;

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in