Overslaan en naar de inhoud gaan

FD toont 'iconische ideeën' in nieuwe campagne

In de campagne, ontwikkeld door Dawn, komen onder meer het beschuitje met inkeping en de bitcoin voorbij.
FD toont 'iconische ideeën' in nieuwe campagne
Het beschuitje met inkeping, bedacht in het weekend
FD toont 'iconische ideeën' in nieuwe campagne
Het beschuitje met inkeping, bedacht in het weekend

De beste ideeën worden bedacht in het weekend. Dat is het credo van de campagne van de vernieuwde zaterdagkrant van het Financieele Dagblad, ontwikkeld door Dawn. Volgens het FD is dit ‘de belangrijkste krant van de week’.

related partner content for mobile comes here

De campagne, die wordt uitgerold op televisie, radio, online en in outdoor, laat 'iconische ideeën' zien, denk aan de cybertruck van Tesla, het beschuitje met inkeping en de bitcoin. De boodschap: deze ideeën zijn allemaal bedacht in het weekend.

De campagne van het FD volgt op 'Wie volgt, leidt' en is onderdeel van de nieuwe richting van het mediamerk. Naast specialist op het gebied van financieel en economisch nieuws, wil het FD de krant zijn voor 'iedereen die op zoek is naar scherpe inzichten'.

Het weekendgevoel

Perry Feenstra, hoofdredacteur FD: 'We hebben de zaterdagkrant vernieuwd om beter aan te sluiten op het weekendgevoel dat onze lezers zo waarderen. Na een drukke werkweek is er tijd om in alle rust nieuwe kennis op te doen, met het FD natuurlijk. Dat is wat de campagne moet uitstralen.'

Bekijk de tv-commercial hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in