Overslaan en naar de inhoud gaan

Storck blijft bij Dentsu na mediapitch

Zestienjarige samenwerking wordt verlengd.
Storck
Storck

Na een evaluatie heeft Storck besloten om de partnership met Dentsu te verlengen. Storck heeft merken als Merci, Knoppers, Toffifee en Werther’s Original in het portfolio. De fabrikant werkt inmiddels zestien jaar met Dentsu en dat wordt nu verlengd. 

related partner content for mobile comes here

Data-gedreven aanpak

Dentsu onderscheidde zich tijdens de evaluatie met een innovatieve benadering van mediaplanning en -strategie. Vanaf 1 januari 2025 wordt het bureau opnieuw verantwoordelijk voor de volledige inzet en strategie omtrent de mediacampagnes van Storck, voor zowel traditionele- en digitale media (paid en owned).

Merel van Ophem, mediamanager Storck: ‘Na jaren van succesvolle samenwerking zijn wij enthousiast om onze samenwerking te verlengen. De gedegen, data-gedreven aanpak van Dentsu, gecombineerd met hun betrokkenheid bij onze merken, maakt telkens het verschil.'

Michael Willems, managing director media Dentsu Benelux: ‘Deze langdurige samenwerking, die al sinds 2008 bestaat, biedt ons de kans Storck te mogen blijven ondersteunen met verdergaande integratie en innovatie bij het versterken van hun merken en het bereiken van hun ambitieuze doelstellingen. Met onze data-gedreven aanpak en strategische modern media visie willen we hun succes verder uitbreiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in