Overslaan en naar de inhoud gaan

Honda Motor Europa kiest UM

Het media-account omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa.
Honda
© Honda Motor Europe Benelux
Honda
© Honda Motor Europe Benelux

UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. UM wordt dus ook in Nederland het mediabureau van Honda. Hiermee rondt UM een uitgebreid en groot pitchtraject af dat volledig vanuit huis is doorlopen. Het traject begon in juni 2020 en had een belangrijke focus op geïntegreerde dataoplossingen en digitale transformatie. 

related partner content for mobile comes here

De samenwerking met Honda Motor Europe start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa. Hiervoor werkte Honda samen met dentsu. De centrale overgang van het account is per direct en de werkzaamheden gaan naar verwachting op 1 april 2021 in alle Europese markten van start.

Honda kondigde onlangs een versnelde 'Electric Vision'-strategie aan, waarin al zijn reguliere Europese modellen in 2022 (drie jaar eerder dan gepland) elektrisch gaan worden.

Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland: ‘De elektrische visie van Honda visie is digitale transformatie in optima forma. Ze gebruiken toonaangevende technologie om een duurzamere toekomst op te bouwen en daar sluiten wij graag bij aan. Tijdens het pitchtraject presenteerden we onze "Now & Next" benadering van marketing gecombineerd met innovatieve dataoplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Honda's eigen platforms.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in