Overslaan en naar de inhoud gaan

Tessa van der Starre CEO MediaCom, nieuwe positionering

Jasper van der Bijl wordt head of clients.
Tessa
Tessa

Tegelijkertijd met de benoeming van Tessa van der Starre tot ceo van MediaCom - zoals vorige week al bekend werd - komt het mediabureau van GroupM met een nieuwe positionering, een vernieuwde visual identy en uitbreiding van het management.

Van der Starre is per 1 februari de nieuwe ceo en volgt daarmee Maiko Valentijn op, die aangesteld is als ceo van GroupM. Ze werkt inmiddels bijna dertien jaar voor MediaCom.

In de 
nieuwe wereldwijde herpositionering onder het motto ‘See the Bigger Picture’ moet MediaCom zijn opdrachtgevers helpen groei en rendement te maximaliseren. Ook gaat het bureau de werkwijze verder ontwikkelen waarin planningsproducten samengebracht worden met het aanbod vanuit WPP en GroupM. Dat zijn bijvoorbeeld (benchmark) data en effectstudies op merk en businessgroei.

related partner content for mobile comes here
Jasper van der Bijl
Jasper van der Bijl

Jasper van der Bijl

Jasper van der Bijl is nieuw bij MediaCom in de rol van head of clients. Hij gaat zich richten op de verdere optimalisatie van klantrelaties en aansturing van de klantenteams. Hij komt ook in het managementteam van het bureau. Van der Bijl komt van Pon.

Van der Bijl: 'Bij Pon heb ik altijd heel erg prettig met MediaCom samengewerkt. Kenmerkend is het menselijke aspect waarbij je de People First cultuur als klant ook echt voelt, gecombineerd met de meest innovatieve producten en samen met Greenhouse de beste digital performance.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in