Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe Benelux stelt creatief wonder Eduardo Marques aan als cco

De awardwinning Braziliaan complementeert de nieuwe organisatie van het bureau dat bewijst door te pakken op creatief vlak.
Publicis Groupe Benelux stelt creatief wonder Eduardo Marques aan als cco
Publicis Groupe Benelux stelt creatief wonder Eduardo Marques aan als cco
Publicis Groupe Benelux stelt creatief wonder Eduardo Marques aan als cco
Publicis Groupe Benelux stelt creatief wonder Eduardo Marques aan als cco

Publicis Groupe Benelux heeft bekend gemaakt dat Eduardo Marques aantreedt als nieuwe chief creative officer voor Nederland en België. De Braziliaan is een globetrotter die gedurende zijn carrière 40 Cannes Lions, waaronder 3 Grand Prix en 1 Titanium, gewonnen heeft toen hij voor 180 LA en Publicis Spanje werkte. De ambitie die Publicis Groupe met de aanstelling uitspreekt: ‘Samen met Bruno Bertelli die Le Pub zal leiden, referentiewerk maken voor alle Publicis Groupe klanten in de Benelux and beyond.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in