Overslaan en naar de inhoud gaan

Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept

Het internationale bureau moet beide bedrijven helpen de digitale business te versnellen.
Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
© Dept
Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
© Dept

Digital agency Dept heeft de pitches gewonnen voor de accounts van Fujitsu en Nikon. Samen met Dept willen de bedrijven hun digitale business versnellen.

related partner content for mobile comes here

Dept maakt bekend dat Fujitsu, het wereldwijde informatie- en communicatie technologiebedrijf, Dept heeft aangesteld als transformatiepartner na een pitch voor het centrale team van Fujitsu in Japan. Volgens het bureau is er voor Dept gekozen vanwege de uitgebreide ervaring die het heeft in het ontwikkelen van bedrijfssystemen en het opschalen van contentmanagement voor grote merken als Mizuno, Sony en Panasonic. 

Digitale landschap

Verder laat Dept weten dat de producent van optische en elektronische apparatuur, Nikon Europe, ook voor Dept heeft gekozen na een uitvoerig pitchproces. Dept zegt ondersteuning te bieden bij de Europese digitale transformatie van de organisatie. De reikwijdte van het internationale bureau moet zich uitstrekken over alle elementen van het digitale landschap van Nikon Europe. 

Focus

Brian Robinson, managing director UK bij Dept zegt over de nieuwe klanten: ‘Om deze bedrijven te mogen verwelkomen is een hele positieve start van het jaar voor Dept. Door zich te focussen op het verenigen van creativiteit, technologie en data, gaan deze wereldleidende merken hun digitale business versnellen.’ 

Lees ook: Prorail transformeert digitaal en stelt Dept aan als mediapartner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in