Overslaan en naar de inhoud gaan

Candid neemt brand design specialist Millford Brand ID over

Met de overname van designbureau Millford voegt Candid wederom een expertise toe aan de groep.
Candid neemt Millford over
Candid neemt Millford over

Candid heeft per 1 januari Millford Brand ID overgenomen. Het bureau is gespecialiseerd in het ontwerpen van merklogo’s, visuele identiteit en verpakkingsdesign en werkt voor klanten zoals Ahold, Heineken, Schiphol en JDE. Met deze nieuwste uitbreiding zet Candid de volgende stap in de ambitie van het samenbrengen van alle disciplines voor marketing en reclame in een geïntegreerd platform. Afgelopen week maakte de groep al bekend het reclamebureau Cogonez over te nemen dat wordt geintegreerd met XXS. 

related partner content for mobile comes here

Millford is in 1985 opgericht en houdt kantoor in Leiden. Millford blijft net als de overige bureaus binnen het Candid platform als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren. Eigenaren Moritz Hoekstra en Erik de Graaf zeggen: 'We kunnen binnen het platform onze expertise in visual identity steeds meer en breder naar de digitale expertise binnen Candid vertalen, want offline en online lopen in toenemende mate volledig in elkaar over.

 

De overname van Millford past in de groeiambities van Candid. Door overnames van de mediabureaus Stroom en M2Media, de Digital Agency Group met bureaus als Online Company en Havana Harbor, social media expert Daily Dialogues en reclamebureau XXS ontwikkelde Candid zich de afgelopen jaren tot grote onafhankelijke marketing- en reclamegroep. Candid kondigt aan dit jaar nog meer overnames te zullen doen, zowel in binnen- als buitenland.

Eind 2020 werden Rudiger Wanck als CEO en Marcel van der Avort als CFO aangesteld om de nationale en internationale expansie verder vorm te gaan geven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in