Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem mee voor de Adformatie Person of the Year 2020

De redactie van Adformatie kiest dit jaar weer de Adformatie Person of the Year. Nomineer nu dé changemaker van 2020.
Apoty
Victor Knaap (MediaMonks) en Conny Braams (Unilever) werden eerder Adformatie Person of the Year
© Fotografie: Suzanne Blanchard
Apoty
Victor Knaap (MediaMonks) en Conny Braams (Unilever) werden eerder Adformatie Person of the Year
© Fotografie: Suzanne Blanchard

Veel is dan veranderd in dit vak, de Adformatie Person of the Year-verkiezing blijft. Dit is alweer de derde editie. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, in 2018 Victor Knaap, ceo van MediaMonks en baas van S4 Capital Group.

related partner content for mobile comes here

Wie de Adformatie Person of the Year (APOTY) 2020 is, wordt bekend gemaakt tijdens hét nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken, op 28 januari 2021. 

De APOTY 2020 kiezen we weer op de beproefde wijze, inclusief een online enquête onder Adformatie-lezers. Dus lezer, aan jou de vraag: welke vakgenoot is volgens jou Person of the Year over 2020? Oftewel de beste in jouw vak? Oftewel: wie maakte dit jaar echt het verschil in het Adformatievak – marketing, communicatie, reclame, media? Geef je nominaties door via het APOTY-formulier.

 

Noem graag die persoon plus nóg twee mensen die volgens jou in aanmerking zouden komen voor de Nummer 1-positie als die Nummer 1 er niet was.

Naast de Nummer 1 maken we in de week vóór Koffiedik Kijken de Top 10 bekend, om ook die andere mover, shaker, gangmaker, smaakmaker, golvenmaker, vakbepaler, gezichtsbepaler, bezieler en inspirator de eer te geven die haar, hem of hen toekomt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in