Overslaan en naar de inhoud gaan

Rens Scheffers nieuwe Business Director Glasnost

Bij Glasnost gaat Scheffers zich onder meer bezighouden met de commerciële strategie.
Rens Scheffers
Rens Scheffers
Rens Scheffers
Rens Scheffers

Rens Scheffers (38) gaat vanaf januari het team van het Amsterdamse pr- en storytellingbureau Glasnost versterken in de rol van Business Director. Scheffers stuurde eerder commerciële teams aan bij Viacom, BrandDeli en DPG Media. Bij Glasnost gaat hij zich bezighouden met de commerciële strategie en is hij de schakel tussen de accountteams en bestaande en nieuwe klantrelaties. 

related partner content for mobile comes here

Avontuur

'Ik heb veel zin om samen met alle collega’s verder te bouwen aan de groei van Glasnost', laat Scheffers weten. 'Na de toetreding tot Ace vorig jaar versterkte Glasnost haar positie door een multidisciplinaire, geïntegreerd aanbod te kunnen bieden. Een heel interessant en spannend moment om in te stappen, dus. Ik kijk er naar uit om in dat avontuur te stappen en de strategische koers naar verdere groei gezamenlijk vorm te geven.'

Glasnost werd onlangs onderdeel van Ace, een groeiende familie van leading agencies waar ook Born05, Blauw Gras, Fitzgerald en Airborn onder vallen. Het bureau, werkzaam voor klanten zoals Google, VodafoneZiggo en Unilever, groeide in acht jaar tijd uit naar 35 werknemers.

Lees ookPR-bureau Glasnost naar Born05 Group: 'Een keuze voor cultuur en ambities'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in