Overslaan en naar de inhoud gaan

Werner Klaassen (Tempo-Team): ‘Ik voelde me naakt in sweater en jeans’

Na de hitcampagne ‘Het waren twee fantastische dagen’ werd het stil rond Tempo-Team. De merkwaarde ‘werkplezier’ moest weer geladen…
Fun!
Fun!
© Tempo-Team
Fun!
Fun!
© Tempo-Team

Misschien wordt Tempo-Team’s ‘Het waren twee fantastische dagen’ nog wel eens bijgezet in de galerij van Iconische Commercials uit de Nederlandse Reclamegeschiedenis. De jonge uitzendkracht die een uitgebreid afscheid krijgt, inclusief speech van de directeur, terwijl hij maar twee dagen uitgezonden is geweest, de commercial straalt groot plezier en luchtigheid uit, tegen een achtergrond van aanpakken en transactie en succes. Werner Klaassen (foto hieronder), de huidige algemeen directeur van Tempo-Team (sinds 2018), vertaalt de kernboodschap zo: ‘Je hebt iemand nodig, die krijg je, en dan is het probleem opgelost. Tempo-Team is (veel meer dan grote zus-merk Randstad, dat zich op opleiding en ontwikkeling richt, red.) een uitzendmerk in het hier en nu.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in