Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks neemt Amerikaans marketingbureau over

Decoded, dat mediacontracten beheert ter waarde van 275 miljoen dollar, heeft klanten als T-Mobile, Intuit, Visa en WW International.
Ter Haar
Wesley ter Haar, oprichter van MediaMonks en Executive Director van S4Capital.
© MediaMonks
Ter Haar
Wesley ter Haar, oprichter van MediaMonks en Executive Director van S4Capital.
© MediaMonks

Het creatieve digitale productiebureau MediaMonks heeft het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising overgenomen. Doel is de contenttak van S4 Capital, waar MediaMonks onderdeel van is, te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive. S4 Capital, de bedrijvengroep van Martin Sorrell, maakte de overnames maandagochtend bekend.

related partner content for mobile comes here

Decoded, dat mediacontracten beheert ter waarde van 275 miljoen dollar, heeft klanten als T-Mobile, Intuit, Visa, WW International en SC Johnson. Het heeft tweehonderd medewerkers en kantoren aan de oost- en westkust van de VS. Decoded en Metric Theory behaalden in 2020 een gezamenlijke brutowinst van zeventig miljoen dollar, een groei van vijftig procent ten opzichte van het jaar ervoor.

'De afgelopen twee jaar werken we voor onze klanten steeds meer samen met onze expertises in data, creatie en digitale media', zegt Wesley ter Haar, oprichter van MediaMonks en Executive Director van S4Capital. 'De ervaring en kennis van Matt en zijn collega's van Decoded Agency versterkt ons in het bieden van een unitair aanbod.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in