Overslaan en naar de inhoud gaan

XXS lijft reclamebureau Cogonez in

Overname moet de focus op innovatie versterken.
Vlnr de fusiepartners Piet Hein Smit,  Arjan Leest en Bas Oosterwal
Vlnr de fusiepartners Piet Hein Smit, Arjan Leest en Bas Oosterwal
Vlnr de fusiepartners Piet Hein Smit,  Arjan Leest en Bas Oosterwal
Vlnr de fusiepartners Piet Hein Smit, Arjan Leest en Bas Oosterwal

XXS Amsterdam neemt Cogonez over, het reclamebureau dat in 2018 is opgericht door Bas Oosterwal en Arjan Leest. Cogonez richt zich op het verbinden van de online en offlinewereld, bijvoorbeeld via augmented reality en QR-codes.

related partner content for mobile comes here

De oprichters van Cogonez blijven het eigen team aansturen en uitbouwen met de disciplines van XXS en de andere bureaus van de bureaugroep Candid. Sinds vorig jaar maakt XXS hier deel van uit. Daarnaast zullen Leest en Oosterwal het voortouw nemen in een zogenoemde innovatiecel van XXS.

Volgens Piet Hein Smit, de managing director en oprichter van XXS Amsterdam, passen de twee bureaus  goed bij elkaar juist vanwege de gerichtheid op verandering en experiment. Met de samenvoeging moet de focus van XXS op innovatie en technologie worden versterkt. 

XXS Amsterdam bestaat 24 jaar, werkt voor grote merken als Makro en Bud en won de afgelopen jaren zeven Effie Awards met campagnes voor EasyJet, RouteMobiel, Theodoor Gilissen, de Nierstichting, Anderzorg (2x) en Kia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in