XXS lijft reclamebureau Cogonez in


XXS Amsterdam neemt Cogonez over, het reclamebureau dat in 2018 is opgericht door Bas Oosterwal en Arjan Leest. Cogonez richt zich op het verbinden van de online en offlinewereld, bijvoorbeeld via augmented reality en QR-codes.
De oprichters van Cogonez blijven het eigen team aansturen en uitbouwen met de disciplines van XXS en de andere bureaus van de bureaugroep Candid. Sinds vorig jaar maakt XXS hier deel van uit. Daarnaast zullen Leest en Oosterwal het voortouw nemen in een zogenoemde innovatiecel van XXS.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Piet Hein Smit, de managing director en oprichter van XXS Amsterdam, passen de twee bureaus goed bij elkaar juist vanwege de gerichtheid op verandering en experiment. Met de samenvoeging moet de focus van XXS op innovatie en technologie worden versterkt.
XXS Amsterdam bestaat 24 jaar, werkt voor grote merken als Makro en Bud en won de afgelopen jaren zeven Effie Awards met campagnes voor EasyJet, RouteMobiel, Theodoor Gilissen, de Nierstichting, Anderzorg (2x) en Kia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid