Overslaan en naar de inhoud gaan

Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5

In de rubriek Money Matters vragen we mensen uit het vak naar hun koopgedrag, hun merkvoorkeur en -afkeer en stellen we ze de 'jackpotvraag'
Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5
Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5
© Foto: Tim Stet
Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5
Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5
© Foto: Tim Stet

Money Matters: Thijs Bontje is creative director bij N=5, winnaar Independent agency of the year 2020 bij Eurobest. Waar geeft hij zijn geld aan uit?

related partner content for mobile comes here

Wat is je mooiste aankoop ooit?

‘M’n Martin D28 Marquis en kersenrode Gibson ES135. En de derdehands camper waarin we elke zomer met onze 4 zonen door Europa crossen.’

Aan welke producten geef je te veel geld uit?

‘Sneakers. Sinds je die met een ‘swipe up’ koopt gaat het hard.’ 

Welk merk brengt je van A naar B?

‘Een Stromer ST3 Sport en een BMW 330i Touring als het regent.’

Om welke aankoop lach je je vrienden (stiekem) uit?

‘Een elektrische bakfiets.’ 

Ben je een impulskoper, twijfelaar of uitzoeker?

‘Als het om sneakers gaat dus nogal een impulskoper, gaat het om grotere aankopen, zoals een gitaar, dan vind ik de jacht misschien wel leuker dan de vangst. Met name het ouwehoeren met mede-liefhebbers is heerlijk.’ 

Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5
Money Matters: Thijs Bontje, creative director bij N=5 Foto: Tim Stet

Koop je je luiheid af?

‘Een keer in de week komt de schoonmaker. Voor de rest zet ik steeds meer de jongens aan het werk. Dus het valt wel mee. Denk ik.’

Van welke aankoop krijg je nu nog pijn in je buik?

‘Onze elektrische bakfiets.’

Met welk merk wil je niet gezien worden?

‘Primark en Action, omdat dat echt niet meer kan. En Mephisto’s. Of kunnen die tegenwoordig wel?’

Je hebt de jackpot gewonnen! Wat koop je als eerste?

‘Een boerderie aan de Vecht in het buitengebied van Dalfsen. De hometown.’ 

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in