Overslaan en naar de inhoud gaan

Mens en merk, Famke Louise, niet te missen

‘Het is nooit te laat om te veranderen en jezelf te verbeteren.’
Mens en merk, Famke Louise, niet te missen
Mens en merk, Famke Louise, niet te missen
© Foto's: Lisa Wals
Mens en merk, Famke Louise, niet te missen
Mens en merk, Famke Louise, niet te missen
© Foto's: Lisa Wals

Creatieve alleskunner Famke Louise had misschien wel het meest bewogen jaar van iedereen. Verguisd en bewierookt in de media. Op, denkbeeldige, podia gehesen en door een niet zo handige # publiekelijk neergesabeld en weer opgeklommen. Het fotomodel, de documentairemaakster, zangeres en publiek talent heeft in ieder geval een onuitwisbare indruk achtergelaten overal. Graag was ze nu op vakantie, maar dat kan even niet want, ‘alles dat ik doe ligt nog steeds onder een vergrootglas. Dus beter even hier. Maar Nederland is ook leuk hoor.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in