Overslaan en naar de inhoud gaan

Anouk Zink nieuwe Business Director TBWA\Neboko

De ervaren Zink vervulde eerder soortgelijke functies bij WPP en N=5.
Anouk Zink nieuwe Business Director TBWA\Neboko
Anouk Zink nieuwe Business Director TBWA\Neboko
© Foto: Suzanne Blanchard
Anouk Zink nieuwe Business Director TBWA\Neboko
Anouk Zink nieuwe Business Director TBWA\Neboko
© Foto: Suzanne Blanchard

Anouk Zink wordt per direct business director op het T-Mobile account bij TBWA\Neboko. Eerder werkte ze als client partner bij WPP en daarvoor als managing director/client service director bij N=5.

related partner content for mobile comes here

Afgelopen augustus heeft TBWA\Neboko de pitch van T-Mobile gewonnen en onlangs is de eerste campagne gelanceerd rondom 5g: De Unlimiteds. Onder het T-Mobile account vallen de merken T-Mobile, Tele2 en Ben. Volgens TBWA een groot account waar de teams van het bureau en de provider intensief op samen gaan werken, hiervoor zijn dedicated professionals nodig.

Trackrecord

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko zegt: ‘Na het winnen van de pitch maken we stap voor stap ons team compleet. Wij wilden Zink er dolgraag bij hebben gezien haar fijne manier van samenwerken en natuurlijk haar fantastische trackrecord op het gebied van klant- en business management. Nog geen week aan boord en meteen al een merkbare een aanwinst voor het team.’

Disruptief karakter

Zink voegt toe: ‘De mooie merken, de grote maar vooral veelzijdige creatieve vloer, de energie van de mensen en het disruptieve karakter van TBWA werken aanstekelijk. Op deze manier kunnen we echt aan merken bouwen en de hele klantreis tot leven brengen. Ik kijk ernaar uit om samen iets moois neer te zetten met het team bij T-Mobile en TBWA.’

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in