Overslaan en naar de inhoud gaan

Philip Fontani hoofdredacteur Quest

Fontani was al adjunct-hoofdredacteur.
Philip Fontani
Philip Fontani

Philip Fontani (48) is de nieuwe hoofdredacteur van Quest. Hij volgt per direct Sanne Groot Koerkamp op die eerder dit jaar haar vertrek aankondigde.

Sinds 2014 heeft Philip Fontani als adjunct-hoofdredacteur al de dagelijkse leiding over de redactie van Quest. Daarvoor werkte hij als redacteur en eindredacteur voor het tijdschrift. Hij begon zijn loopbaan bij de redactie van het tv-programma Het Klokhuis (NTR).

related partner content for mobile comes here

Fontani: ‘Onze inhoud verveelt nooit, niet voor de redactie, niet voor de lezers en niet voor mij. Ik heb dan ook veel zin om samen met de redactie de huidige successen voort te zetten en uit te breiden. Plannen hebben we al genoeg. Zo gaan we volgend jaar in elk geval onze pubquizactiviteiten verder ontwikkelen en in 2021 lanceren we ook de eerste online cursussen op het nieuwe cursusplatform van Hearst.’

Uitgever Remy Kluizenaar (Hearst Netherlands): ‘Philip kent Quest als geen ander, hij is al jaren de spin in het web op de redactie. Hij weet waar de lezers en fans behoefte aan hebben en hij heeft een schat aan ervaring in de wetenschapsjournalistiek. Die ervaring koppelt hij aan een gezonde commerciële drive.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in