Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark Schoones stopt als creative director bij Wayne Parker Kent

'De wens om ooit de ondernemerssprong te maken, is nooit helemaal vervaagd.'
Mark Schoones
Mark Schoones

Mark Schoones vertrekt na bijna zeven jaar bij contentmarketingbureau Wayne Parker Kent. Dat laat Schoones onder meer weten via LinkedIn. In een afscheidsrede op het zakelijk blog schrijft hij: 'Je moet uit een warm bad stappen voordat het water koud wordt.'

related partner content for mobile comes here

 

De afgelopen drie jaar vervulde hij de rol van creative director, daarvoor werkte Schoones als concept developer.  'Ik heb bijna zeven jaar bij Wayne Parker Kent gewerkt, waarvan ik mijzelf ruim drie jaar Creative Director kon noemen. Wat in feite betekent dat mensen getalenteerder zijn dan ik, mij dingen laten zien terwijl ik doe alsof ik alle antwoorden heb', schrijft hij.

Eigen bedrijf

Schoones wilde altijd al een eigen bedrijf beginnen, zegt hij. 'Maar Wayne Parker Kent werd een plek die zo vertrouwd was dat het aanvoelde als de mijne. Dat was genoeg, zo leek het lang. De wens om ooit de ondernemerssprong te maken, is echter nooit helemaal vervaagd. En zonder het echt te proberen, zou mijn droom precies dat blijven. Een droom. Een besef dat nog duidelijker werd in een jaar waarin niets eeuwig lijkt. Daarom vertrek ik op 1 januari 2021, na zeven jaar, Wayne Parker Kent.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in