Overslaan en naar de inhoud gaan

Nanne Bos verruilt ING Group voor Aegon, waar hij chief communications officer wordt

Hij volgt Frans de Beaufort op, die global head of corporate sustainability wordt.
Nanne Bos en Frans de Beaufort
Nanne Bos (l) en Frans de Beaufort
Nanne Bos en Frans de Beaufort
Nanne Bos (l) en Frans de Beaufort

Nanne Bos, mondiaal verantwoordelijk voor de branding van de ING Group, verlaat de financiele instelling aan het eind van dit jaar. Hij stapt over naar Aegon waar hij 1 januari 2021 in dienst treedt als chief communications officer. Bos volgt daar Frans de Beaufort op die doorschuift naar de functie van global head of corporate sustainability.

related partner content for mobile comes here

Bos was sinds april 2006 werkzaam voor ING in diverse rollen, met als laatste die van global lead of brand management. Hij gaf bij ING de afgelopen tijd leiding aan een grote mondiale merkoperatie waarin ING Group overging op een één mondiale branding voor alle landen. In februari van dit jaar werd deze ING-positionering met de tagline ‘Do your thing’ gepresenteerd.

Naast het leiden van de corpcomms bij Aegon zal Bos zich daar ook met een grote branding-operatie bezighouden. Zijn eerste focus komt te liggen op het maken van een nieuw corporate verhaal van Aegon en een positionering in lijn met de vernieuwde strategie van de financiële dienstverlener. Deze strategie wordt op 10 december gepresenteerd.

Gezien Aegons inzet voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid, zal Frans de Beaufort de rol van Global Head of Corporate Sustainability verder ontwikkelen en vormgeven.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in