Overslaan en naar de inhoud gaan

Niels van Esch stopt na 10 jaar bij Superhero Cheesecake

Niels van Esch treedt na 10 jaar af als Managing Partner & Executive Producer van Superhero Cheesecake.
Superhero
Niels van Esch.
© Superhero Cheesecake
Superhero
Niels van Esch.
© Superhero Cheesecake

Niels van Esch heeft besloten om na tien jaar weg te gaan bij Superhero Cheesecake, het bureau dat hij zelf oprichtte met twee vrienden. Van Esch wil zich ondere andere meer op zijn gezin gaan richten. 'Nadat ik het bedrijf heb zien groeien tot wat het nu is, voel ik dat de tijd is gekomen om wat tijd te nemen om me te concentreren op mijn gezin en persoonlijke groei, met als doel het nastreven van nieuwe ondernemingen en kansen in de digitale ruimte', laat hij woensdag weten.

related partner content for mobile comes here

Van Esch kwam na een lange carrière in de reclame-industrie bij Superhero Cheesecake terecht en heeft het bedrijf geholpen een indrukwekkende groei te realiseren. Superhero Cheesecake is één van de meest bekroonde digitale bureaus ter wereld.

Drie nerds in een kamer

'We zijn dit bedrijf begonnen als drie nerds in een kamer, die cool digitaal werk wilden maken onder de meest belachelijke naam die we konden bedenken. We dachten dat we binnen een jaar na aanvang blut zouden zijn. We hadden er niet meer naast kunnen zitten. Ik ben enorm trots op wat we het afgelopen decennium hebben opgebouwd. Dankzij een geweldig team van vakmensen hebben we merken en bureaus over de hele wereld kunnen helpen de grenzen van wat mogelijk is binnen de digitale wereld te verleggen en zo een ​​gerespecteerde naam in de branche te worden.'

Het stokje wordt overgenomen door Rian Verhagen, Managing Partner & Director van Interactive. 'Niels is een integraal onderdeel geweest van het succes van het werk van Superhero Cheesecake en was een vertrouwde partner voor reclamebureaus.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in