Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau Hibou richt met twee Belgische bureaus internationaal netwerk Finance Finest op

De bundeling van expertise zorgt ervoor dat 'elke klant op beide oren kan slapen', aldus de drie bureaus.
Euro
© Pexels-Skitterfoto
Euro
© Pexels-Skitterfoto

Het Nederlandse pr-bureau Hibou heeft samen met de Belgische bureaus RCA en Backstage Communication een nieuw internationaal netwerk opgericht onder de naam Finance Finest. Dit richt zich vooralsnog op corporate en financiële communicatie in de Benelux, maar wil dit later uitbreiden naar Europa.

related partner content for mobile comes here

De drie bureaus zeggen gezamenlijk te willen inspelen op de groeiende vraag van bedrijven en organisaties naar een professionele begeleiding voor hun corporate en financiële communicatie, die vaak grensoverschrijdend is. 

Geloofwaardigheid

‘We kennen de lokale ins en outs van de markten waarin we werken. Daardoor kunnen we een verhaal brengen dat relevant is voor iedere markt’, vertelt oprichter van Hibou Matthijs Rutten. Die vertaalslag is volgens hem cruciaal voor geloofwaardigheid: ‘Je kan niet hetzelfde verhaal vertellen in België én Nederland én Luxemburg.’

De bureaus stellen dat elke expert bij Finance Finest minstens vijftien jaar relevante ervaring heeft met internationale projecten in onder meer M&A, crisiscommunicatie, IPO’s, mediastrategie, CSR en annual reporting. De bundeling  van expertise zorgt ervoor dat 'elke klant op beide oren kan slapen', aldus het persbericht van de drie bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in