Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste tips van Dept voor een next-level virtual event

Hoe organiseer je een magisch virtual event zonder dat het saai wordt? Ontdek het tijdens de Dept Talks Live op 26 november
Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

virtual 3D map
virtual 3D map

Meld je hier aan!

Jarenlang kletsten we wat af met collega’s bij het koffiezetapparaat of tijdens bedrijfsuitjes met de meest leuke activiteiten. Helaas zijn deze sociale small talks bijna niet meer mogelijk. Virtueel bellen is ideaal, maar het is lastig om je gedachten er constant bij te houden. Dat maakt het succesvol hosten van digitale evenementen nóg lastiger, omdat je de verbintenis en magie van de fysieke ervaring mist. En om eerlijk te zijn, het verveelt ook wel snel. 

Aan ons de taak om drie dagen aan activiteiten en inspiratie in een drie uur durend evenement te proppen, op zo’n betoverende manier dat het als slechts aanvoelt als drie minuten. Een virtuele ervaring waar we allemaal naar op zoek zijn. Energiek, fun en vooral persoonlijk. Dept bracht de fysieke ervaring virtueel tot leven door een interactieve 3D festivalkaart te bouwen, met vijftien verschillende stages waar meer dan 35 presentaties plaats vonden. 

Onderwerpen

Max Pinas, Creative Director bij Dept en Leon van Rees, Head of IT Support bij Dept, spreken samen met Experience Designer Tunay Bora van Hinderling Volkart (part of Dept) op donderdag 26 november vol energie en enthousiasme over deze drie onderwerpen: 

  • Het type en de hoeveelheid creativiteit dat nodig is voor een virtueel evenement;
  • Hoe je een interactieve en boeiende 3D-wereld creëert; 
  • De afwegingen voor technologie en beveiliging van het virtuele evenement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in