Overslaan en naar de inhoud gaan

Nicole Verburg wordt Nima-bestuurslid Digital Marketing & Commerce

Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull.
Nicole
Nicole Verburg.
© Eigen foto
Nicole
Nicole Verburg.
© Eigen foto

De ledenraad van Nima, de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, heeft Nicole Verburg benoemd tot nieuw bestuurslid. Haar benoeming geldt voor drie jaar en vond plaats op voordracht van de Raad van Toezicht. Verburg vormt het bestuur nu samen met voorzitter Kirsten Andres.

related partner content for mobile comes here

Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull. 4 jaar geleden startte zij bij VodafoneZiggo als Director Customer Value Management. Voor het Nima-bestuur zal zij voornamelijk taken en verantwoordelijkheden krijgen die in lijn liggen met haar expertise binnen het commerciële domein, zoals marketingstrategie, rapportage, digitalisering en gepersonaliseerde omnichannel communicatie.  

Digitale transformatie

De Raad van Toezicht is ervan overtuigd dat de ontwikkeling van Nima met haar benoeming in een verdere stroomversnelling wordt gebracht, laat voorzitter Mike Moolenbel weten.

Volgens Verburg staat Nima aan de vooravond van digitale transformatie waarin data een leidende rol gaat spelen, 'zowel binnen de organisatie als binnen het marketingdomein.' 'Ik kijk ernaar uit om als bestuurslid met mijn expertise een bijdrage te leveren aan de digitale transformatie en het versterken van Nima's positie in deze interessante, snel veranderende tijd.'

Lees ookNima juicht over toenemend aantal vrouwelijke Register Marketeers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in