Overslaan en naar de inhoud gaan

Floris Cornelissen aangetreden als creative director bij Giesbers Groep

Hij gaat zich onder meer bezighouden met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.
Floris Cornelissen
Floris Cornelissen
Floris Cornelissen
Floris Cornelissen

Floris Cornelissen is per 1 november begonnen als creative director voor de Giesbers Groep. Hij treedt toe tot het managementteam en gaat zich onder meer bezighouden met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van Cornelissen wil de Giesbers Groep zich versterken op creatief en strategisch niveau. De groep bestaat uit Giesbers Retail, Hippo Content Creators en Freemd Studios. De nieuwe creative director zal een verbindende rol spelen binnen de labels en nauw samenwerken met de cd's van Giesbers Retail en Hippo Content Creators.

Cornelissen werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, Blast Radius en Y&R Amsterdam. Hij kiest nu voor dit zelfstandige bureau: 'Wat mij aanspreekt is dat de Giesbers groep de grootte en expertise heeft van een groot netwerkbureau, maar de flexibiliteit en ondernemersgeest van een zzp’er. Er is veel ruimte voor initiatief en creativiteit en ze hebben een indrukwekkende klantenlijst.'

De Giesbers groep telt circa 120 man verdeeld over locaties in Velp, Amsterdam, Duiven en Antwerpen. De groep werkt onder meer voor Gamma, Karwei, Plus, Makro, Etos, Atag, Philips, Heineken en State of Art.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in