
Na een pitch-traject heeft nepvlees-merk Vivera gekozen voor het social bureau Somention. Het bureau gaat een global contentstrategie opzetten voor de social media-kanalen van Vivera, verzorgt content creatie en community management.
De social strategie die Somention voor de bekende producent van vleesvervangers heeft bedacht, is gericht op het overtuigen van de doelgroep om bewust te kiezen voor de vleesvervangers, zonder compromissen te hoeven sluiten op het gebied van smaak. De doelgroep van Vivera zijn millennials. 'We hebben voor Somention gekozen omdat zij de taal spreken van de millennials en een internationale aanpak hebben', zegt Karin Lowik van Vivera.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensSomention helpt met een groep van vijftig man merken zich beter te presenteren op social media. Het bureau is actief voor merken als TUI, De Kuyper en Bayer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee