Overslaan en naar de inhoud gaan

Somention gaat aan de slag voor Vivera

Social bureau moet millennials overtuigen bewust te kiezen voor de vleesvervangers van Vivera.
Vivera
© Vivera
Vivera
© Vivera

Na een pitch-traject heeft nepvlees-merk Vivera gekozen voor het social bureau Somention. Het bureau gaat een global contentstrategie opzetten voor de social media-kanalen van Vivera, verzorgt content creatie en community management. 

related partner content for mobile comes here

De social strategie die Somention voor de bekende producent van vleesvervangers heeft bedacht, is gericht op het overtuigen van de doelgroep om bewust te kiezen voor de vleesvervangers, zonder compromissen te hoeven sluiten op het gebied van smaak. De doelgroep van Vivera zijn millennials. 'We hebben voor Somention gekozen omdat zij de taal spreken van de millennials en een internationale aanpak hebben', zegt Karin Lowik van Vivera. 

Somention helpt met een groep van vijftig man merken zich beter te presenteren op social media. Het bureau is actief voor merken als TUI, De Kuyper en Bayer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in