Overslaan en naar de inhoud gaan

TikTok kiest Coopr voor pr- en communicatie in Nederland

Het bureau gaat het platform ondersteunen met hun persbeleid en reputatiemanagement.
Tiktok
Tiktok

TikTok heeft na een pitch gekozen voor Coopr als exclusief pr- en communicatiebureau voor alle activiteiten in Nederland. Het bureau gaat het platform ondersteunen met hun persbeleid en reputatiemanagement.

De focus ligt op het versterken van het TikToks reputatie als 'een positief en veilig  platform dat dagelijks miljoenen gebruikers laat samenkomen voor zelfexpressie en entertainment'.

related partner content for mobile comes here

Coopr werkt voor het account samen met Umlaut van Denise Cremers. Umlaut begon vorig jaar en richt zich op het tijdelijk koppelen van senior marketingcommunicatie- en pr-professionals aan klanten. Cremers heeft het team samengesteld dat hier voor TikTok gaat werken. Ze is zelf head of account. 'TikTok viel voor "the best team on the job" benadering van Umlaut.'

Samenwerking Duitsland

De twee bureaus werken vanuit Amsterdam en Rotterdam intensief samen met een internationaal TikTok 'Commsteam' in Berlijn en München. Cremers: 'De creativiteit en de culturele relevantie van het platform, in combinatie met de achterkant waarbij mediarelaties en reputatiemanagement belangrijke factoren zijn, maken dit voor mij persoonlijk één van de leukste klanten om voor te werken. Als communicatieprofessional voelt dit dan ook als meespelen in de Champions League.'

Jos Govaart, communicatiestrateeg en medeoprichter van Coopr: 'We hebben bij Coopr veel ervaring en expertise opgebouwd als het gaat om het ondersteunen van snelgroeiende mediaplatformen. TikTok is daar in de huidige tijd daar misschien wel het grootste voorbeeld van.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in