Overslaan en naar de inhoud gaan

De’Longhi kiest voor Serviceplan Group Nederland

Als onderdeel EMEA media-account in dertig landen.
De'Longhi
De'Longhi

De’Longhi brengt zijn media-account onder bij Mediaplus, onderdeel van de Nederlandse tak van de Serviceplan Group. Het House of Communication, waarin de diensten van de groep gebundeld worden, begon eerder dit jaar als een samensmelting van Serviceplan, Mediaplus en Mediaxplain.

Het gaat hierbij om het gehele EMEA-media-account dat na een uitgebreid selectieproces werd toegekend. Het gaat in totaal om dertig markten, waaronder Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en Rusland, evenals het Midden-Oosten.

related partner content for mobile comes here

Onder aanvoering van de Duitse Serviceplan Group legt House of Communication zich toe op de lokale strategie, planning en inkoop voor de Italiaanse fabrikant. De’Longhi kiest hiermee voor de geïntegreerde aanpak van media en creatie waar Serviceplan Group voor staat.

Naast De’Longhi draait dit nieuwe account ook om de merken Kenwood en Braun Household van het bedrijf. De afgelopen periode liepen er in Nederland al meerdere campagnes voor de verschillende merken.

Komende maand komen er nog twee campagnes voor De’Longhi aan, gericht op de espressomachines van het merk.

Het account zat in Nederland sinds 2017 bij Stroom (Candid).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in