Overslaan en naar de inhoud gaan

Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv

Als cso vormt Pieter Meijer samen met Sabine Bijleveld (ceo) en Michiel van Riemsdijk (cco) de directie van Adeptiv.
Adeptiv
V.l.n.r.: Michiel van Riemsdijk, Pieter Meijer en Sabine Bijleveld
Adeptiv
V.l.n.r.: Michiel van Riemsdijk, Pieter Meijer en Sabine Bijleveld

Pieter Meijer is de nieuwe cso van Adeptiv. Meijer de rol over van Gert Jan Delcliseur die onlangs wegging bij de organisatie, maar als lid van de Raad van Advies aan Adeptiv verbonden blijft.

related partner content for mobile comes here

Meijer werkt al twintig jaar op het snijvlak van strategie, marketing en digital voor uiteenlopende organisaties als Microsoft, Improve digital, Marktplaats, Pervorm en Deloitte Digital. Als cso vormt Pieter Meijer samen met Sabine Bijleveld (ceo) en Michiel van Riemsdijk (cco) de directie van Adeptiv.

Vakidioten

Meijer: 'Adeptiv is voor mij nog een van de weinige partijen die bestaat uit echte vakidioten die juist nu klanten helpen in de versnelling om meer controle te krijgen over hun digitale marketing door middel van strategisch advies, innovatie, automatisering en executiekracht.'

Bijleveld: 'Met Meijers strategische ervaring binnen het digital marketing vak kunnen we onze opdrachtgevers nog beter bedienen. En last but not least, hij is een inhoudelijk bevlogen en energiek mens.'

Adeptiv is het overkoepelende merk van onder meer de labels Searchresult, Yourzine en Kernel en een toonaangevende customer journey marketinggroep. Adeptiv werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers als T-Mobile, Albert Heijn, Manutan, Brabantia, Dille & Kamille, Rituals, PostNL, KIA en de Efteling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in