Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale bank N26 gaat samenwerken met MediaMonks

Om consumenten meer controle te geven over hun bankzaken.
The Mobile Bank
The Mobile Bank

Met hun missie om consumenten meer vertrouwen te geven in het regelen van hun financiën en wegwijs te maken in de bankwereld, heeft de Duitse bank N26 de handen ineen geslagen met MediaMonks. Met de nieuwe samenwerking zal het bureau het in-house creatieve team van ‘The Mobile Bank’ versterken.

related partner content for mobile comes here

MediaMonks gaat fit-for-format en educatieve content voor de digitale kanalen van N26 ontwikkelen. De onderwerpen wisselen van het doorbreken van het taboe rondom het bespreken van je persoonlijke financiën tot de technologie achter digitaal bankieren en praktische tips om geldzaken te regelen. Met simpele antwoorden en oplossingen moet de content het complexe bankjargon doorbreken en de frustraties daarover verlichten.

 

'De relatie die mensen hebben met geld hebben is verstoord en essentiële vragen over financiën zijn vaak taboe', zegt Patrick Stal, VP Global Marketing bij N26. 'Samen met MediaMonks kunnen we content maken die niet alleen educatief is, maar ook boeiend, zonder dat mensen het idee hebben dat ze les krijgen. Als die content goed aansluit bij de consumentenbehoefte, zijn we weer een stap dichterbij om te zorgen dat mensen een goede relatie met geld ontwikkelen.'

Onconventionele content

MediaMonks zal met N26 samenwerken vanuit het recent geopende kantoor in Berlijn, onder creatief leiderschap van Till Eckel, Creative and General Manager. 'Een onconventionele bank, heeft ook een partner nodig die onconventionele content kan maken', aldus Eckel. 'Samen zullen we communicatie ontwikkelen waarin de klant centraal staat. Daarnaast is de content op het juiste platform te zien, in het juiste format en zal deze op het meest relevante moment gedeeld worden.'

 De eerste content zal worden uitgerold in onder andere Duitsland, de Verenigde Staten, Spanje, Frankrijk en Italië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in