Overslaan en naar de inhoud gaan

Jens Bezemer nieuwe strategy director bureau Natwerk

‘Maatschappelijk, economisch, cultureel en organisatorisch moet een merk nu hard werken om straks nog relevant te zijn’
Jens Bezemer nieuwe strategy director bureau Natwerk
Jens Bezemer nieuwe strategy director bureau Natwerk
Jens Bezemer nieuwe strategy director bureau Natwerk
Jens Bezemer nieuwe strategy director bureau Natwerk

Amsterdams creatief bureau Natwerk breidt uit. Het bureau wil de merkgedreven koers aanhouden en neemt Jens Bezemer aan als strategy director. Met Bezemer binnen de gelederen verwacht het bureau om merken nog meer op de lange termijn te sturen. 

related partner content for mobile comes here

Master Filosofie van Cultuur en Bestuur

Bezemer deed zijn strategische kennis en ervaring op bij creatief bureau Sinc waar hij in 7,5 jaar voor kleine en grote klanten werkte. In diezelfde periode rondde hij de master Filosofie van Cultuur en Bestuur aan de VU af, schreef stukken voor online tijdschrift en kunstenaarsplatform Hard//Hoofd en publiceerde zowel een kort verhaal als een fotografieboek over de NASA Voyager missie. Met Bezemer erbij bestaat de afdeling strategie bij Natwerk nu uit vier personen. 

Relevant blijven als merk

Bezemer over zijn nieuwe uitdaging: ‘We leven in een tijd waarin organisaties en bedrijven moeten laten zien welke actieve rol ze spelen en hoe ze iemands leven beter kunnen maken. Een merk moet vandaag de dag dan ook bikkelhard werken om morgen nog relevant te zijn. Maatschappelijk, economisch, cultureel en organisatorisch. Dat vergt goed luisteren, keuzes maken en fundamenten bouwen. Bij Natwerk ga ik deze uitdaging aan.’

Grote en kleine merken

Reinier Steures, managing partner bij Natwerk, ziet de komst van Bezemer als een goed teken aan de wand: ‘Natwerk is al lang niet meer het bureau van alleen maar activaties of kleine merken. We werken óók voor grote spelers en gaan óók voor de lange termijn. We doen inmiddels veel merkpositioneringen en strategische rebranding trajecten. Dat is evenveel een creatief als een merk-strategisch proces. Jens past daar voor ons helemaal bij.'

Lees ook: Creatieve krachtenbundeling leidt tot ‘Het Nationaal Hoorspel’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in