Overslaan en naar de inhoud gaan

10 Epica Awards voor Nederland, waarvan 4 voor MediaMonks

72andSunny won 3 (bronzen) Epica Awards en Ogilvy Social.Lab (goud), Halal (zilver) en BrandBase (brons) ieder 1.
Heinz Ketchup (COVID-19) Puzzle, Grand Prix-winnaar Design
De volledig rode Heinz Ketchup (COVID-19) Puzzle, Grand Prix-winnaar Design
Heinz Ketchup (COVID-19) Puzzle, Grand Prix-winnaar Design
De volledig rode Heinz Ketchup (COVID-19) Puzzle, Grand Prix-winnaar Design

Nederland was 27 keer genomineerden voor de Epica Awards, de enige internationale prijs die door de vakpers (waaronder Adformatie) worden toegekend en ook wel de Golden Globes van het vak worden genoemd.

related partner content for mobile comes here

Hier de uiteindelijke winnaars op een rij, met MediaMonks als winnaar van een gouden, twee zilveren en een bronzen Epica Award:

- (2x) MediaMonks met "Printed by Parkinson’s" voor Charité Berlin in de categorieën Public Interest - Health & Safety (goud) en Creative Use of Data (zilver)

Ogilvy Social.Lab met “Lifesaver” voor Volvo Cars Nederland in Automotive (goud)

- MediaMonks met "Kiddi World" voor Y&R Agency in Creative Use of Data (zilver)

- Halal met "Shot at Home - Discover New Possibilites" voor Optimist in Direction & Cinematography (zilver)

- (2x) 72andSunny met "HackYourFuture - Behind the Source" voor HackYourFuture in Public Interest - Social en Websites (beide brons)

- 72andSunny met "Coca-Cola - Open Like Never Before" voor The Coca-Cola Company in Non-Alcoholic Drinks (brons)

- BrandBase met "ABN Amro MeesPierson 300 year anniversary" voor ABN Amro in Promotions & Incentives (brons)

- MediaMonks met "The Batman Experience" voor The Collective, part of the Integer Group in Events (brons)

Lees verder onder Printed by Parkinson's Case Film.

Hieronder de Grand Prix-winnaars in de verschillende, overkoepelende categorieën:

• Responsibility: Through Your Eyes”, INCUCAI x Sony Music, Wunderman Thompson Buenos Aires

• PR: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis

• Design:  “Heinz Ketchup Puzzle”, Rethink, Canada

• Digital: “Swipe Night”, Tinder, 72andSunny Los Angeles

• Print: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis

• Film: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis

In de categorie Alternative werd er geen Grand Prix uitgereikt, al was er een lichte voorkeur voor het even simpele als fraaie werk Handheld Concert van The Nine Shanghai voor Chinees smart speaker-merk Roket Me.

Wunderman Thompson, tenslotte, werd verkozen tot Network of the Year en het Moldy Whopper-trio INGO Stockholm/David Miami/Publicis onvermijdelijk tot Agency of the Year.

Still uit Handheld Concert
Still uit Handheld Concert
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in