Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week - Year in Search 2020

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Year in Search 2020
Year in Search 2020

Googelen om 2020 te begrijpen

Waarom hamsteren we wc-papier? Waarom is de lucht blauw? En waarom werd George Floyd gearresteerd? Dit zijn een aantal van de vragen die ons dit jaar het meeste bezig hielden.

related partner content for mobile comes here

Deze ‘waarom’ vragen zijn dan ook het thema in de nieuwe video van Google. Het bedrijf heeft haar jaarlijkse "Year in Search" voor 2020 uitgebracht. In deze video worden de nieuwswaardige en populairste zoekopdrachten in het licht gezet, maar dit jaar is de "Year In Search" video van het bedrijf een beetje anders - zoals al het andere in 2020.

Het is niet verwonderlijk dat 'verkiezingsresultaten' en 'coronavirus' bovenaan de lijst met populaire zoekopdrachten in de VS stonden. Naast de impactvolle gebeurtenissen kwam ook de sociale cohesie dit jaar sterk naar voren. Het gedeelte "hoe te helpen" van de lijst toont mensen die hebben gezocht naar manieren om de Black Lives Matter-beweging, Beiroet en iemand die een paniekaanval heeft, te helpen.

Komt het overeen met jouw eigen zoekopdrachten dit jaar? Check hieronder de video!
 

Google | Year in search 2020

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in