Overslaan en naar de inhoud gaan

Auke van Rossum creatief directeur bij Kumpany

In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties.
Van ROssum
Van ROssum

Auke van Rossum is aangesteld als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany. In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties. Daarnaast is hij creatief eindverantwoordelijk voor het in 2018 gelanceerde videolabel BetterMatter. 

related partner content for mobile comes here

'Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan met het team bij Kumpany, een bureau wat al twintig jaar meedoet aan de top. Als we straks met z’n allen weer naar buiten mogen, speelt merkactivatie een mega belangrijke rol. De behoefte om ons weer verbonden te voelen is dan sterker dan ooit. Merken spelen daar een grote rol in op activatieniveau, zowel online als live', zegt Van Rossum.

Kumpany’s Jan Paul de Wildt: 'We waren voor de CD-positie op zoek naar een toptalent die merken in de breedte kan bedienen in zowel offline als digitale vraagstukken. Dit hebben we in Auke gevonden; een ras-creatief die economie heeft gestudeerd. Hij is conceptueel sterk in zowel live als online merkactivatie en dat zie je niet vaak.'

Van Rossum werkte eerder bij Het Bureau van Talpa Network, voorheen Brand New Telly Industries.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in