Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjoleine van Klaveren en Sophia Weavers aangewezen als nieuwe eigenaren BijlPR

Beiden worden eerst partners in bureau, samen met oprichter Ruud Bijl.
Sophia Weavers (l) en Marjoleine van Klaveren
Sophie Weavers (l) en Marjoleine van Klaveren
Sophia Weavers (l) en Marjoleine van Klaveren
Sophie Weavers (l) en Marjoleine van Klaveren

Marjoleine van Klaveren en Sophia Weavers zijn partner geworden bij het Rotterdamse bureau BijlPR. Het is de bedoeling dat ze over een 'aantal jaren' het bureau volledig overnemen van oprichter en naamgever Ruud Bijl. Tot die tijd hebben de drie de leiding van het Rotterdamse pr-bureau gezamenlijk in handen. 

related partner content for mobile comes here

Marjoleine van Klaveren is een oudgediende. Ze werkt vanaf 2008 bij Bijl PR. Sophia Weavers is drie jaar aan het bureau verbonden, vanaf 2017. Ruud Bijl heeft veel vertrouwen in zijn erfopvolgers, vakinhoudelijk en als ondernemers: 'Marjoleine en Sophia zullen het bureau naar het volgende niveau tillen, terwijl de herkenbare bureaucultuur en werkwijze behouden blijven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in