Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau Schuttelaar & Partners neemt Awareness over

De eigenaren van Awareness hebben alle aandelen overgedragen, Haagse bureau nu een ‘volle dochter’.
Edwin Hecker, Schuttelaar & Partners
Edwin Hecker, Schuttelaar & Partners
Edwin Hecker, Schuttelaar & Partners
Edwin Hecker, Schuttelaar & Partners

Schuttelaar & Partners heeft het Haagse adviesbureau Awareness overgenomen. Hierdoor ontstaat een bureau van 90 medewerkers met vestigingen in Den Haag, Wageningen en Brussel.

related partner content for mobile comes here

Awareness is in 1992 opgericht en bestaat uit 11 medewerkers. Het zal onder eigen naam en als separate BV blijven werken.

Beide bureaus hebben als missie om de wereld duurzamer en gezonder te maken en houden zich bezig met thema’s als energietransitie, klimaatadaptatie, gezonde voeding, duurzame mobiliteit en gebiedsontwikkeling.

Volgens Edwin Hecker van Schuttelaar & Partners kan het bureau door de krachtenbundeling relevante partijen beter betrekken en laten samenwerken. De beide bureaus vullen elkaar vooral aan op het gebied van de diensten ze aanbieden.

Awareness heeft veel ervaring met participatie en burgerraadpleging op nationaal, regionaal en lokaal niveau. Schuttelaar biedt inhoudelijke kennis en uitvoeringscapaciteit.

Naast eigen projecten gaan de twee merken ook in gezamenlijke teams projecten uitvoeren en zullen ze intensief kennis delen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in