Overslaan en naar de inhoud gaan

NS naar Mindshare.Greenhouse

De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland.
NS
© 123RF
NS
© 123RF

Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen na een gunningstraject. NS koos voor Mindshare.Greenhouse voor de innovatieve, strategische en data-gedreven aanpak.

De samenwerking met NS is per 1 januari 2021 begonnen en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Ook gaat Mindshare.Greenhouse aan de slag met de datastrategie van NS. 

related partner content for mobile comes here

Ivo Steffens, directeur commercie bij NS: 'Door de coronamaatregelen reizen er veel minder mensen met de trein. Daar hebben wij uiteraard alle begrip voor. Zodra het kan, willen we reizigers weer terugwinnen voor de trein. We hebben nu veel minder contactmomenten met onze reizigers. De momenten die overblijven, die doen er dus toe. Mindshare.Greenhouse gaat ons helpen reizigers zo goed mogelijk te bereiken via kanalen die passen bij de behoeften van de reiziger. De proactieve, strategische en innovatieve benadering van Mindshare.Greenhouse heeft ons overtuigd.'

Atva van Zanten, ceo Mindshare.Greenhouse Nederland: 'Het partnership met NS sluit mooi aan bij onze ambities om klanten te adviseren en te ondersteunen bij meer strategische merktrajecten.'

Mindshare.Greenhouse won eerder in 2020 de accounts van KFC en Red Bull. In juli koos NS voor TBWA\Neboko als creatief bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in