Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever bereidt internationale mediareview voor

Review in verschillende belangrijke markten.
Unilever
© ANP
Unilever
© ANP

Unilever bereidt een internationale media buying review voor in verschillende belangrijke markten. Het wordt één van de grotere pitches van dit jaar, zo meldt Campaign. China zou geen onderdeel uitmaken van de review, omdat daar vorig jaar al voor WPP werd gekozen. Het is niet bekend op welke termijn Unilever gaat reviewen.

WPP’s Mindshare, Omnicom’s PHD en Interpublic’s Initiative hebben internationaal langdurige relaties met Unilever.  In Nederland - waar Unilever de grootste adverteerder is - is Mindshare het grootste mediabureau. De samenwerking met Unilever is er al sinds 2005. In 2015 werd na een eveneens internationale review besloten de samenwerking te verlengen.

Met zo'n 7,27 miljard euro aan jaarlijkse mediabestedingen is Unilever internationaal ook één van de grotere adverteerders.

related partner content for mobile comes here

Sinds november is Unilever geen Nederlands bedrijf meer. Het concern heeft nu nog maar één hoofkantoor, in Londen. Voorheen had het ook een hoofdkwartier in Rotterdam. 

Unilever wil niet op speculaties over een mediareview ingaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in