Overslaan en naar de inhoud gaan

Herc breidt verder uit

Ook Maarten Nefkens, Annabelle Klop en Timo ter Braak sluiten zich aan bij het bureau.
Maarten Nefkens, Annabelle Klopen Timo ter Braak sluiten zich aan bij het bureau.
Maarten Nefkens, Annabelle Klop en Timo ter Braak sluiten zich aan bij het bureau.
© Beeldcredit: Kirwin Lonwijk
Maarten Nefkens, Annabelle Klopen Timo ter Braak sluiten zich aan bij het bureau.
Maarten Nefkens, Annabelle Klop en Timo ter Braak sluiten zich aan bij het bureau.
© Beeldcredit: Kirwin Lonwijk

Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo ter Braak sluiten zich aan bij Herc als client service director, respectievelijk strategy director en art director. Het bureau, onderdeel van Ace, lijfde eerder ook al Margriet de Kroon in als managing director. Volgens Herc begint het grotere ‘raamwerk’ van het bedrijf steeds meer vorm te krijgen. 

related partner content for mobile comes here

Creatieve vloer

Emilio de Haan, founder & executive creative director bij Herc en partner bij Ace, roemt Ter Braak, voorheen Indie, als een gedreven design artdirector, 'met een hele goede smaak. Hij staat met één been in de skatewereld, één been in de reclamewereld, en is ook mede-eigenaar van fashion brand Modern Sperm. Ter Braak brengt een hele eigen visuele wereld mee, een rijke toevoeging aan onze creatieve vloer.’

Ratio bij het buikgevoel

Rogier de Bruin, founder & executive creative director bij Herc en partner bij Ace, noemt Nefkens, die eerder onder andere voor Dawn werkte, een van de weinige senior strategen die echte, klassieke wetenschappelijke merkstrategie combineert met kennis van en voorliefde voor moderne cultuur. ‘Hij weet wat klanten nodig hebben om een sterk merk te zijn, te worden, en op lange termijn te blijven. Hij heeft oog voor te tijdgeest, voor het nu, voor de trends en hypes, maar ook voor de grotere systemen en bewegingen. Nefkens voegt ratio toe aan het buikgevoel van Herc.’

Ervaring meebrengen

De Kroon, managing director Herc, licht de komst van Klop, voorheen Achtung & Code d’Azur, toe: ‘Annabelle Klop brengt veel ervaring mee vanuit de bureauwereld. Ze heeft kennis van de markt, kunst en heeft uitgebreide internationale merkervaring, wat heel fijn is omdat we juist ook veel collega’s hebben met een ander cv.’ Klop vormt de basis van het accountteam, dat zij met Herc de komende periode verder uit gaat bouwen.

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in