Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau lijft Rianne 'Merktroubadour' de Vries in

Voormalige oprichter van pr- en contentbureau de Merktroubadour krijgt dagelijkse leiding over de corporate pr-afdeling bij HPB.
Rianne de Vries en Julia Noordebos
Rianne de Vries (l) en Julia Noordebos
Rianne de Vries en Julia Noordebos
Rianne de Vries (l) en Julia Noordebos

Het PR Bureau heeft Rianne de Vries (37) aan zich verbonden, de voormalige oprichter van pr- en contentbureau de Merktroubadour. De Vries besloot dit drie jaar geleden stop te zetten, ondanks dat het nog levensvatbaar was en 7 mensen in dienst had. Bij Het PR Bureau krijgt ze de dagelijkse leiding over de corporate pr-afdeling. Daarin treedt ook Julia Noordenbos (23) aan. 

related partner content for mobile comes here

Het PR Bureau zet, zo meldt het in het persbericht, 'nadrukkelijk in op verdere groei in corporate sustainability'. Het corporate team van het bureau werkt voor merken en organisaties als Veiligheid.nl, Wavin Global, Indeed, Pure Energie en SNS.

Jacqueline Bosselaar, ceo van Het PR Bureau, noemt De Vries een 'sterke sparringpartner' bij corporate sustainability en social responsibility. 'En ze brengt ondernemerservaring mee. Dat vinden we bij HPB heel belangrijk.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in