Overslaan en naar de inhoud gaan

Bea Interactive kiest Vertigo 6 als PR-bureau

Bureau gaat aan de slag met sites Speel het Slim en Jouez Malin, waar (groot)ouders en verzorgers tips krijgen over verantwoord gamen.
sppel het slim
sppel het slim

Bea Interactive, de sectorfederatie van videogame-uitgevers en -platformen in België, heeft Vertigo 6 gekozen als PR- en marketingbureau. Vertigo 6 gaat aan de slag met Speel het Slim en Jouez Malin, de consumenten-websites waar (groot)ouders en verzorgers tips krijgen over onder andere het maken van afspraken over gamen en het instellen van beveiligingen, zoals leeftijds-, bestedings- en tijdslimieten. 

related partner content for mobile comes here

Vertigo 6 is gekozen vanwege haar kennis, ervaring en netwerk in verschillende soorten media en doelgroepen. Bea Interactive richt zich met de websites op een mainstream publiek van (groot)ouders en verzorgers van gamende kinderen.

Ferry Brands van Vertigo 6, stelt dat zijn bureau merkt dat veel ouders en verzorgers niet op de hoogte zijn van de hulpmiddelen die beschikbaar zijn vanuit de gamesector om het gamegedrag van kinderen te monitoren. 'Door hen bewust te maken van de vele tools die zij eenvoudig kunnen gebruiken, kunnen we kinderen en ouders gezamenlijk laten kijken naar manieren om videogames op een gezonde manier onderdeel te laten zijn van hun leven.'

Vertigo 6 is gespecialiseerd in jongerenmarketing. Het bureau is onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Logitech, VodafoneZiggo, en Studiekeuze123.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in