Communicatie wordt 'meer gewaardeerd', maar wat merk je er precies van?


Communicatie wordt meer gewaardeerd door corona. Dat is althans vaak te horen. Maar wat merk je van die waardering? een belangrijkere positie? Meer budget? Of een schouderklopje extra?
Dit is een van de vragen die aan bod komen in een kort onderzoek na de gevolgen van corona voor het communicatievak. Beroepsvereniging Logeion en Adformatie hebben samen met DVJ Insights een korte vragenlijst opgesteld om te peilen hoe de grote thema's van het laatste jaar het vak hebben beïnvloed. Is communicatie bijvoorbeeld inclusiever geworden? Heeft communicatie in rol in de purpose, de betekenisgeving, van organisaties en bedrijven?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInvullen van de vragen kost ongeveer 5 minuten tijd. Klik hier voor het onderzoek. De resultaten worden op Adformatie.nl en via Logeion gedeeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid