Overslaan en naar de inhoud gaan

KwikFit kiest Hibou voor PR- en social strategie

De disruptie door elektrisch rijden vraagt om een nieuwe strategie met een grote digitale component.
De eerste energieneutrale garage van Kwikfit, in Utrecht
De eerste energieneutrale garage van Kwikfit, in Utrecht
De eerste energieneutrale garage van Kwikfit, in Utrecht
De eerste energieneutrale garage van Kwikfit, in Utrecht

KwikFit heeft het Amsterdamse pr-bureau Hibou geselecteerd om de pr- en social strategie van garagebedrijf te doen. Creatie hoort daar ook bij. 'Full-service dus', zegt directeur Matthijs Rutten van Hibou. 'De disruptie die plaatsvindt in de wereld van mobiliteit door elektrische voertuigen vraagt om een nieuwe strategie met een grote digitale component. Om dat op te zetten gaat KwikFit met ons in zee.'

related partner content for mobile comes here

Hibou verzamelt en analyseert informatie uit alle social databronnen en baseert daar communicatiestrategieën en campagnes op, een specialistische aanpak.

Meer nieuwe accounts

Het bureau heeft naast KwikFit heeft het de afgelopen twee maanden acht nieuwe accounts toegevoegd. Dat gaat om bedrijven als NIPA Capital, Field Trip Health, Trengo, PGGM, Makelaarsland, en Credion.

Ook werkt het vast voor het Franse beleggingsfonds La Financière de l’Echiquier (LFDE).  Dit is een direct gevolg van de samenwerking die Hibou vorig jaar november aanging met de Belgische bureaus RCA en Backstage Communications. Onder de naam Finance Finest werken de drie bureaus samen in de Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in